کد خبر: ۲۷۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
امروز آسمانی صاف و آفتابی در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت.
ناطقان: پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور، آسمان صاف و آفتابی است. از جمعه تا یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.



پنجشنبه و جمعه، در ارتفاعات شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر، رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

طی پنج روز آینده، در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

تا شنبه در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط احتمال خیزش گرد و خاک یا غبار آلود شدن هوا وجود دارد.

امروز پنج‌شنبه خلیج فارس و شرق دریای عمان و جمعه خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان مواج است جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین