کد خبر: ۲۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
بهداد سلیمی: رکورد رقیبم 445 کیلو است/ با قرارداد پایین نمی‌توان کاری کرد
ناطقان:  بهداد سلیمی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مازندران، درباره آخرین وضعیت خود و رکوردگیری انجام شده در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهارکرد: سطح رکوردگیری خوب بود. اردوی چالوس و رکوردگیری که بیشتر برای انتخاب نفرات اعزامی به قهرمانی آسیایی بود باعث شد ما نیز به خوبی محک بخوریم. شخصا نیز در تمرینات هم همان وزنه‌ای را زدم که در زمان رکوردگیری ثبت کردم.

دارنده‌ی مدال طلای المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که آیا رکوردگیری از نفرات اعزامی به مسابقات جهانی از نظر زمانی زود نبود؟ گفت: معمولا بعد از پایان هر مرحله اردو رکورد گیری برای ارزیابی چگونگی تمرینات انجام می شود و به نظر من زمان رکوردگیری هم خوب بود.

وی در خصوص وضعیت رقبایش در جهان نیز گفت: اطلاع کاملی از رقبایم دارم و نفر اول آنها نیز همانند من مجموعا رکورد 445 کیلوگرم را زده است.

سلیمی در مورد برطرف شدن مشکلات مالی اش نیز گفت: با توجه به اینکه شرکت کاله اسپانسر من شده بنابراین این موضوع تا حد زیادی مشکلات مالی‌ام را برطرف کرده است ولی در میان ملی‌پوشان فقط من اسپانسر دارم و سایر ملی پوشان از این نظر محروم هستند و مشکلات مالی آنها هنوز پابرجاست.

دارنده‌ی رکورد یک ضرب جهان افزود: امیدوارم کسانی که قصد دارند در ورزش سرمایه گذاری کنند به وزنه‌برداری توجه ویژه داشته باشند.

سلیمی در مورد حضورش در لیگ برتر و وضعیت قراردادها نیز بیان کرد: هنوز با تیمی برای حضور در لیگ قرارداد نبسته‌ام. مبلغ قرارداد جدید قطعا باید افزایش پیدا کند، مبلغی را اعلام کردم که در صورت موافقت قرارداد خواهم بست. چون با قراردادهای پایین نمی‌توان کار کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین