کد خبر: ۲۸۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران از روز شنبه ۹مرداد ماه آغاز می‌شود که در قالب این طرح ۳۲هزار خبرنگار در کشور واکسینه خواهند شد.
ناطقان: دکتر جعفر صادق تبریزی  در حاشیه بازدید از پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در مشهد اظهار داشت: در این مرحله تنها افرادی که کارت خبرنگاری داشته و کار میدانی انجام می‌دهند واکسینه می‌شوند و کارکنان تحریریه‌های روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها واکسن دریافت نخواهند کرد.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این مدت 10میلیون نفر از گروه‌های شغلی حساس، به غیر از نیرو‌های مسلح که واکسیناسیون آنها از مرزبانی‌ها آغاز می‌شود، در مدت 1.5 ماه واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

 
وی گفت: برای تزریق واکسن به فرهنگیان، 8منطقه در مشهد پیش‌بینی شده است که امروز مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان مورد بازدید قرار گرفت و به طور آزمایشی 300دز واکسن به فرهنگیان تزریق شد.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در ارتباط با معلولان تا کنون 80درصد معلولان ساکن در مراکز جمعی کشور واکسینه شده‌اند و واکسیناسیون 20درصد باقی مانده نیز انجام خواهد شد و واکسیناسیون یک میلیون و 500هزار معلولی که در منزل نگهداری می‌شوند، نیز در این دوره انجام می شود.

‌تبریزی گفت: در این خصوص از امکانات و تجهیزات اداری دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای واکسیناسیون استفاده می‌شود و واکسن، نیروی انسانی و همچنین ملزومات مورد استفاده توسط وزارت بهداشت تامین خواهد شد.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین