کد خبر: ۲۸۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
امروز شاهد کاهش 500مگاواتی مصرف برق نسبت به روز گذشته هستیم اما همچنان بیشتر مناطق کشور در منطقه قرمز مصرفی هستند و خارج از الگو مصرف کردند.
ناطقان: مسعود صادقی مدیرکل مهندسی وراهبری شبکه برق در خصوص تازه‌ترین وضعیت تولید و مصرف برق گفت: شب گذشته شاهد افزایش شدید مصرف و در کنار آن خروج ۴ نیروگاه از مدار تولید بودیم.

وی با اشاره به اینکه همچنان مصرف برق بالاست، از مشترکان خواست تا در ساعت گرم‌روز و ابتدایی شب، با خاموش کردن لامپهای اضافی، تنظیم کولرهای گازی روی 25 درجه و قراردادن کولرهای آبی روی دور کند، در پایداری شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی موثرتر عمل کنند.

وی گفت: امروز شاهد کاهش 500مگاواتی مصرف برق نسبت به روز گذشته هستیم اما همچنان بیشتر مناطق کشور در منطقه قرمز مصرفی هستند و خارج از الگو مصرف کردند.

پیش بینی می شود که هفته آینده چندروز دما کاهشی خواهد بود اما پس از چند روز بازهم شاهد افزایش دما و بالا رفتن مصرف هستیم که نیازمند همراهی جدی مردم خواهیم بود.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین