کد خبر: ۲۸۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مقام آمریکایی:
یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری اکسیوس با اشاره به روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی مدعی شد : ایران در ماه‌های آتی قادر نخواهد بود که امتیازات بیشتری در گفت‌وگوهای وین کسب کند.امیدواریم آن‌ها گمان نکنند که چون سرسخت‌ترند، می‌توانند بیشتر از دولت قبلی خود امتیاز کسب کنند.
ناطقان:  یک مقام ارشد آمریکایی با اشاره به روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ایران در آینده‌ای نزدیک به این ‌پایگاه خبری گفت: امیدواریم آن‌ها گمان نکنند که چون سرسخت‌ترند، می‌توانند بیشتر از دولت قبلی خود امتیاز کسب کنند.

توقف یک ماهه مذاکرات وین به درخواست ایران/ تا آمدن رئیسی صبر کنید -  تجارت‌نیوز

وی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای کامل مفاد توافق هسته‌ای حائز اهمیت است، گفت: موضع آمریکا تغییر نخواهد کرد و ایرانیان نخواهد توانست توافق هسته‌ای را از نو بسازند یا در شرایطی باشند که کار کمتری انجام دهند درحالی که ما وظایف بیشتری عهده‌دار باشیم.

وی با اشاره به اینکه ممکن چند ماه آینده به نقطه‌ای برسند که بازگشت به برجام دیگر ارزشش را نداشته باشد، اظهار کرد: من یک توافق بر روی میز داریم و اگر ایرانیان می‌خواهد که تحریم‌ها رفع شود، راهی برای انجام این کار دارند.

مذاکرات میان اعضای کمیسیون مشترک برجام درباره احیای توافق هسته‌ای در وین و با حضور آمریکا در مقر مذاکرات در ماه‌های گذشته جریان داشت.

آمریکا و ایران مذاکرات مستقیمی نداشته‌ و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه رایزنی می‌کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین