کد خبر: ۲۸۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
وزیر ورزش و جوانان عراق درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور مطالبی بیان کرد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، عدنان درجال امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق در حال مذاکره با دو گزینه خارجی است تا یکی از آنها را انتخاب کند.

وزیر ورزش و جوانان عراق افزود: عراق به توافق نهایی با یکی نامزدهای سرمربیگری تیم ملی فوتبال بسیار نزدیک شده است، اما نمی‌توانم نامش را اعلام کنم. این مربی خوشنام است و تجارب خوبی در سطح ملی دارد. او می‌تواند کمک‌کننده خوبی برای هدایت تیم ملی فوتبال عراق در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 باشد. تیم ملی فوتبال عراق با توجه به پایان یافتن لیگ برتر زمان کافی برای آماده‌سازی نخستین بازی‌اش در ماه شهریور دارد و بازیکنان می‌توانند در اردو حاضر شوند.

عدنان درجال در خاتمه گفت که برخی بازی‌های تیم ملی فوتبال عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 با توجه به محرومیت بین‌المللی خارج از خاک این کشور و در ورزشگاه‌های قطر و اردن برگزار خواهد کرد.

یک منبع در کمیته عادی‌سازی وضعیت فدراسیون فوتبال عراق نیز به خبرگزاری شفق نیوز گفت: مذاکره با کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی جهت جایگزینی با سرچکو کاتانتس اسلوونیایی به مرحله نهایی رسیده است.
منبع: مشرق
برچسب ها: مذاکره ، عراق ، کی روش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین