کد خبر: ۲۸۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
رئیس جمهور روسیه میزبان همتای سوری خود بود و به او از بابت پیروزی در انتخابات تبریک گفت حال آنکه طرف مقابل نیز دستاوردهای مشترک در مبارزه با تروریسم را ستود.
ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کاخ کرملین میزبان بشار اسد همتای سوری خود بود که در سفری از پیش اعلام نشده به مسکو رفت.

در جریان این دیدار، پوتین به همتای سوری گفت: بیش از هر چیز مایل هستم تولد شما را تبریک بگویم و البته نتیجه بسیار خوبی که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر کسب کردید. این نتایج نشان می‌دهد که به رغم همه مشکلات و تراژدی‌هایی که طی سال‌های گذشته وجود داشته است؛ مردم به شما اعتماد دارند و همچنان روند احیا و بازگشت به زندگی عادی را به حضور شما پیوند می‌دهند.

بشار اسد هم در این دیدار گفت: سوریه و روسیه به دستاوردهای قابل توجهی در مبارزه با تروریسم جهانی دست یافتند. ما نه تنها دستاورد قابل ملاحظه‌ای در آزادسازی اراضی اشغال شده از سوی شبه نظامیان و تخریب مواضع تروریست‌ها داشتیم؛ بلکه روند بازگشت پناهجویانی که مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شدند را نیز تسهیل کردیم.

اسد در نهایت افزود: با توجه به اینکه تروریسم جهانی هیچ مرزی ندارد و مانند یک عفونت در سراسر جهان پخش می‌شود؛ ارتش‌های ما تلاش و مشارکت عظیمی در راستای حفاظت از نوع بشر در مقابل این شرارت داشته اند.
منبع: مهر
برچسب ها: پوتین ، بشار اسد ، دیدار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین