کد خبر: ۲۸۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کرملین از تست کرونای پوتین و برنامه وی برای رفتن به قرنطینه به دلیل تشخیص مواردی از ابتلا به کووید-19 در میان اطرافیان این رئیس جمهور روسیه خبر داد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کرملین امروز (سه‌شنبه) گفت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهورروسیه قصد قرنطینه کردن خود را دارد چرا که موارد ابتلای زیادی به کروناویروس اخیرا در میان آشناهای او تشخیص داده شده است.

دیمیتری پسکوف به خبرنگاران گفت: پوتین در سلامت کامل است اما از آنجا که رئیس جمهور با افراد کرونا مثبت تماس داشته نمی‌خواهد سلامتی همکاران و اطرافیان خود را به خطر بیندازد.

پسکوف توضیح داد: پزشکان تحقیقات خود و تمام مراحل لازم را تکمیل کردند و تصمیم در آن زمان گرفته شد. هیچ چیز غیر منطقی در اینجا وجود ندارد. سلامتی هیچکس در خطر نیست.

وی همچنین از گفتگوی تلفنی پوتین با امامعلی رحمان، رئیس جمهوری تاجیکستان خبر داد.

وی در خصوص دیدار بشار اسد از مسکو گفت: سفر بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه به دلایل امنیتی محرمانه انجام شد و اسد هم اکنون به کشورش بازگشته است.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور روسیه و بشار اسد ، همتای سوری وی ، در نشست اخیر خود در مسکو درباره تحولات افغانستان و سوریه و روابط دوجانبه گفتگو کردند.

 پسکوف در گفت وگو با خبرنگاران گفت: تبادل نظرات گسترده ای انجام شد ، در درجه اول ، در مورد روابط دوجانبه ، وضعیت سوریه و قطعاً در افغانستان ، آنها همچنین در مورد برنامه های بیشتر برای توسعه همکاری ها تبادل نظر کردند.

پسکوف افزود: ملاحظات امنیتی خاصی وجود دارد که باید رعایت شوند ، این کاملاً واضح است. با توجه به این ملاحظات سفر اعلام نشد ، اطلاعات زمانی که رئیس جمهور سوریه در خانه بود به رسانه ها ارائه شد.

پسکوف همچنین تصریح کرد که این ملاقات روز دوشنبه ، قبل از تصمیم رئیس جمهور پوتین برای قرنطینه به دلیل موارد کروناویروس در اطرافیانش ، برگزار شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین