کد خبر: ۲۸۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
پسرجوان که با دختر موردعلاقه‌اش در خیابان عبور می‌کرد به‌دلیل نگاه یک مرد، دعوایی به پا کرد که با قتل پایان گرفت.
ناطقان: شامگاه شنبه بیستم شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد مردی زخمی‌ شده و در بیمارستان فوت کرده است.

در ادامه با تحقیقات اولیه ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران معلوم شد مرد جوان در جریان دعوایی مقابل یک مغازه میوه و سبزی‌ فروشی از پای در آمده است.

همچنین معلوم شد فردی که دوست وی بوده در آن دعوا حضور داشته و یکی از عوامل درگیری بوده که وی در تحقیقات گفت: مقابل مغازه بودم و پسر و دختر جوانی از آنجا در حال عبور بودند که ناگهان ناخواسته چشمانم به چهره آن دختر افتاد و همین ماجرا باعث دعوا شد. پسر به من حمله‌ور شد و درگیر شدیم. به چهره‌ام سیلی زدند و زد و خورد بالا گرفت. دوستم با دیدن این صحنه برای نجاتم و پایان‌دادن به این دعوا وارد ماجرا شد که جوان مهاجم با چاقویی که همراهش بود ضربه‌هایی سمت‌مان پرت کرد که دو ضربه به مرد میانجیگر اصابت کرد و او در حالی که ترسیده و دستپاچه شده بود با آن دختر فرار کردند. دوستم را به بیمارستان رساندیم اما فوت شد.

رحیم دشتبان، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر گفت: عامل جنایت تحت‌تعقیب قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری وی و رازگشایی از ابعاد این جنایت ادامه دارد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین