کد خبر: ۲۸۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
ولیعهد ابوظبی امروز (چهارشنبه) در فرانسه با رئیس جمهور این کشور درباره مسایل منطقه گفتگو خواهد کرد.
ناطقان: به نوشته روزنامه البیان چاپ امارات، قرار است محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی در سفر امروز خود به فرانسه با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور این کشور درباره روابط دوستانه، همکاری‌های استراتژیک و برخی مسایل منطقه گفتگو کند.

پیشتر بن زاید با ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه و فلورنس پارلی، وزیر دفاع این کشور درباره نقش امارات در خارج کردن دیپلمات‌ها و شهروندان فرانسوی از کابل، پایتخت افغانستان و نیز نقش انسانی این کشور در حمایت از امدادرسانی‌های بین‌المللی به افغانستان در چند سال گذشته گفتگو کرده بود.

ماکرون نیز از امکانات ارزشمندی که امارات در این زمینه ارائه کرد و نیز از همکاری و اثربخشی تسهیلات این کشور در این شرایط انسانی دشوار تقدیر و تشکر کرد.

ولیعهد ابوظبی نیز با اشاره به اهمیت نقش دوستان و همپیمانان در همبستگی و پشتیبانی در شرایط سخت گفت: رسیدگی به ابعاد انسانی پیامدهای اتفاقات جاری در افغانستان نیازمند همبستگی است و این امر در چارجوب وظیفه انسانی امارات قرار دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین