کد خبر: ۲۸۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱
تمامی این اعضا روزانه ممکن است در معرض پارگی، سایش و آسیب‌هایی قرار بگیرند. بنا براین جای تعجبی ندارد که یکی از شکایت‌های رایج عموم مردم از پا‌ها است. تورم‌های معمولی پا‌ها معمولا می‌تواند با ایستادن‌های مداوم روزانه و فشار بر عضلات پا ایجاد شوند. اما پا‌های متورم می‌توانند علل دیگری داشته باشند و حاکی از برخی علائم جدی باشند و به عنوان علامت هشدار عمل کنند.
ناطقان:  هر روز روی پا‌های تان می‌ایستید – و به اصطلاحی پا‌ها بخش سخت افزاری بدن را تشکیل می‌دهند. هر روز وزن شما را تحمل می‌کنند و امکان راه رفتن، دویدن، پریدن و ایستادن بر روی پنجه‌ها را فراهم می‌آورند. ۲۶ استخوان و بیش از ۱۰۰ عضله، تاندون و رباط در هر پا به عنوان بخشی از یک تیم کار می‌کنند، شما را به ورزشگاه، خانه و محل کار می‌برند.

مبتلایان به "ورم پا"، تغذیه درستی ندارند/ پوشیدن کفش های تنگ مشکل را تشدید  می کند - ایمنا


به گزارش health، تمامی این اعضا روزانه ممکن است در معرض پارگی، سایش و آسیب‌هایی قرار بگیرند. بنا براین جای تعجبی ندارد که یکی از شکایت‌های رایج عموم مردم از پا‌ها است. تورم‌های معمولی پا‌ها معمولا می‌تواند با ایستادن‌های مداوم روزانه و فشار بر عضلات پا ایجاد شوند. اما پا‌های متورم می‌توانند علل دیگری داشته باشند و حاکی از برخی علائم جدی باشند و به عنوان علامت هشدار عمل کنند.

بنا براین ممکن است چه اتفاقی افتاده باشد هنگامی که پا متورم می‌شود؟ اینکه آیا به علت فشار، عدم فعالیت، آسیب ایجاد شده است و یا برخی دلایل دیگر مانند گردش خون ضعیف در پا‌ها که در بسیاری از رگ‌های خونی در امتداد انگشتان، پاشنه و مچ پا گسترش می‌یابد.  Dyane Tower، مدیر مجموعه بالینی در انجمن پزشکی آمریکا می‌گوید، جاذبه نیز به گردش خون کمک می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین