کد خبر: ۲۸۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه به متقاضیانی که ویزا دارند، بلیط داده خواهد شد، گفت: ۳۱ هزار نفر تاکنون به عراق رفته و ۱۲ هزار نفر هم بلیط خریده‌اند که۴۳ هزار نفر می‌شوند و برای ۱۷ هزار نفر نیز ظرفیت اعزام وجود دارد.
ناطقان: از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «شهرام آدم نژاد» در گفت و گویی درباره آخرین وضعیت اعزام هوایی زائران اربعین حسینی به عراق افزود: با ایرلاین‌های داخلی مستمرا برنامه ریزی کرده و سعی شده تعداد پروازهایمان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرواز‌های فرودگاه امام دو برابر شده و همچنین تعداد پرواز‌های ۱۱ فرودگاه دیگر نیز افزایش یافته است، ادامه داد: باز هم در تلاش هستیم با تغییر پرواز‌های داخلی بتوانیم پرواز‌های بیشتری را برای سفر اربعین اختصاص دهیم.

پیشترسازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی همه شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به منظور صدور بلیت سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین