کد خبر: ۲۸۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
سالمی گفت: امروز حدود ۲۵ تن مرغ گرم در ۱۰ میدان میوه و تره بار پایتخت عرضه شده است همچنین سهمیه مرغ گرم میادین در طول هفته هم افزایش می‌یابد.
ناطقان: علیرضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام‌استان تهران از عرضه مرغ گرم در ۱۰ میدان میوه و تره بار از صبح امروز خبر داد و گفت: پیش از این کشتارگاه‌ها در شب جمعه تعطیل بودند، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تعدادی کشتارگاه منتخب شدند که در شب جمعه کشتار انجام دهند تا به منظور جبران کمبود مرغ در بازار، جمعه ها هم عرضه صورت گیرد.

او افزود: بدین‌منظور در فاز اول در ۱۰ میدان شروع به توزیع مرغ گرم کردیم. امروز در میادین جلال، صادقیه، شهید لواسانی، هروی، سردار جنگل، آزادگان،معلم،آزادی، تهرانسر و نواب مرغ گرم با نرخ مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان توزیع شده است.

سالمی با اشاره به برنامه های پیش رو بیان کرد: پشتیبانی امور دام ۲ برنامه مبنی بر افزایش سهمیه مرغ گرم میادین در طول هفته و افزایش ساعات کار میادین در روز جمعه را باید داشته باشد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه در فاز اول ۲ کشتارگاه منتخب را انتخاب کرده ایم، بیان کرد: این هفته حدود ۲۵ تن مرغ گرم در ۱۰ میدان عرضه شده است.

به گفته وی، با وجود آنکه در حالت عادی ۵۰ تا ۶۰ تن مرغ گرم در میادین عرضه می شود، در ایام تعطیل به دلیل کاهش مصرف با ۲۵ تن آغاز کردیم و همواره این آمادگی را داریم که میزان عرضه را در هفته های آتی افزایش دهیم.

وی در پایان درباره اینکه آیا برنامه ای برای توزیع مرغ در میادین در ایام اربعین وجود دارد، تصریح کرد: برای ایام اربعین و سایر ایام تعطیل به شرط بازبودن میادین، توزیع انجام‌ می شود و مشکلی وجود ندارد.
برچسب ها: توزیع ، مرغ گرم ، پایتخت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین