کد خبر: ۲۸۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا مدعی شد که این کشور در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ توانست ایران را منزوی کند.
ناطقان:  در حالی که بسیاری از مقامات آمریکایی و سایر کشورها اذعان دارند که سیاست "فشار حداکثری" واشنگتن علیه تهران شکست خورده است، مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در گفت وگو با پایگاه خبری هیل که به صورت ویدئو کنفرانس انجام گرفته است، مدعی شد که آنها توانسته اند ایران را منزوی کنند.

ادعای مایک پنس علیه ایران


پنس گفت: رئیس جمهور ترامپ و دولت ما به روش های مختلفی پویایی‌ را در سراسر جهان عرب تغییر داد. اولین آن ایستادن در کنار اسرائیل و استقبال از متحدان عربی مان برای پیوستن به منزوی کردن ایران بود. ما ایران را بیش از هر زمان دیگری در گذشته منزوی کردیم.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: اما اکنون این دولت در حال بازگشت به عقب است، سیاست‌هایی که زمانی که ما در سال ۲۰۱۷ روی کار آمدیم، بی‌فایده بودند.

به گزارش ایسنا، این ادعا در حالی مطرح می شود که مقامات بسیاری از کشورها، از جمله مقام های کنونی و پیشین آمریکایی اذعان می کنند که فشار حداکثری دولت ترامپ شکست خورده است و دلیل اصلی وضعیت کنونی پیرامون برجام و برنامه هسته ای ایران نیز همین سیاست های غلط واشنگتن است که باید متوقف شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین