کد خبر: ۲۸۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
یک منبع پزشکی در دیالی امروز، یکشنبه اعلام کرد، تلفات انفجار بمب کنار جاده‌ای و حمله مسلحانه اعضای گروه تروریستی داعش در استان دیالی واقع در شرق بعقوبه به ۹ کشته و زخمی رسید که دو افسر هم در میان آنها هستند.
ناطقان:  این منبع پزشکی به شفق نیوز گفت، تعداد تلفات حمله دوگانه با بمب و تیراندازی تک‌تیراندازان در منطقه "حد الاخضر" در اطراف منطقه العباره به پنج کشته و چهار زخمی از جمله یک افسر و تعدادی غیرنظامی افزایش یافت.


حمله داعش در دیالی عراق ۹ کشته و زخمی برجای گذاشت

او افزود: برخی زخمی شده‌ها وضعیتشان وخیم است و تحت مراقبت‌های ویژه هستند.

به نقل از سایت ارم نیوز، یک منبع امنیتی اعلام کرد، یک بمب کنار جاده‌ای در روستای «حد الاخضر» واقع در استان دیالی در شرق بعقوبه منفجر شد و پس از رسیدن شماری از شهروندان به محل وقوع انفجار، اعضای گروه تروریستی داعش شروع به تیراندازی کردند که در نتیجه آن سه غیرنظامی کشته شدند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، همچنین اعلام کرد، در نتیجه این انفجار چهار تن دیگر نیز زخمی شدند که از میان آنها دو تن از افسران پلیس محلی بودند که جهت کسب اطلاع از مکان و انجام وظایف خود آمده بودند.

اواخر سال ۲۰۱۷ ، عراق پس از بیرون راندن داعش از همه شهرهای اصلی که در سال ۲۰۱۴ تصرف کردند، پیروزی خود را بر این گروه تروریستی اعلام کرد.

از آن زمان، حملات داعش در شهرها به میزان قابل توجهی کاهش یافت، اما نیروهای عراقی هنوز در مناطق کوهستانی و بیابانی در جستجوی بقایای داعش هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین