کد خبر: ۲۸۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی میادین میوه و تره بار در روز اربعین حسینی خبر داد.
ناطقان: روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) به شهروندان تهرانی و شیفتگان و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش، اعلام کرد: به منظور مشارکت و همراهی کارکنان و کارگران میادین و بازار‌های میوه و تره بار تهران در سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان، تمامی این مراکز مطابق روال سنوات گذشته فردا، دوشنبه ۵ مهر مصادف با اربعین حسینی (ع) تعطیل هستند.

همچنین، این روابط عمومی از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، هنگام مراجعه به این مراکز در سایر ایام، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین