کد خبر: ۲۸۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
فرماندار دشت آزادگان گفت: ۲۰۰ زایر اربعین حسینی که برای سفر به کشور عراق به مرز چذابه مراجعه کرده بودند برگشت داده شدند.
ناطقان: حمید سیلابی بیان کرد: با وجود اطلاع رسانی زیادی در خصوص مراجعه نکردن زایران اربعین حسینی به مرزهای خوزستان برای عزیمت به کشور عراق،اما همچنان شاهد حضور مسافران در مرز چذابه برای سفر به کشور عراق هستیم.

وی گفت: تمامی افرادی که به مرز مراجعه کنند برگشت داده می شوند به همین دلیل از مردم تقاضا داریم برای جلوگیری از هرگونه تجمع در این شرایط کرونایی و تحمل سختی و هزینه راه از مراجعه به مرز چذابه برای سفر به کشور عراق خودداری کنند.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: کشور عراق هیچگونه موافقتی برای تردد زمینی زایران حسینی اعلام نکرده و از مردم تقاضا داریم که نهایت همکاری را داشته باشند تا شرمنده هیچ مسافری نشویم.

تا پیش از شیوع کرونا زایران اربعین حسینی از مرزهای چذابه و شلمچه در خوزستان، و مهران در ایلام برای زیارت عتبات عالیات به کشور عراق سفر می کردند.

برای مراسم اربعین حسینی امسال کشور عراق تنها پذیرای مسافران به صورت هوایی است و مسافرت زمینی را ممنوع کرده است

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین