کد خبر: ۲۸۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: عملیات بازگشت زائران اربعین حسینی از روز ششم مهرماه آغاز و تا روز دهم مهرماه با اختصاص ۲۷۰ پرواز برگشت زوار ادامه خواهد داشت.
ناطقان: از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، با اختصاص ۲۷۰ پرواز از شهرهای بغداد و نجف به مقاصد تهران، مشهد، ساری، یزد، زاهدان، تبریز، شیراز، اهواز، بندرعباس، بوشهر، لامرد، کرمانشاه، اردبیل و کرمان، ۴۵هزار زائر به کشور انتقال داده خواهد شد.

در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری آمده است: تعداد ۱۶شرکت هواپیمایی داخلی و یک شرکت هواپیمایی خارجی در امر پروازهای اربعین فعالیت دارند.

تا شب گذشته ۵۹ هزار زائر ایرانی به عراق منتقل شدند و ظرف امروز و فردا ۱۴ هزار نفر دیگر از زائران با ۸۰ پرواز به عراق منتقل خواهند شد و به این صورت و با انتقال ۷۳ هزار زائر ایرانی، عملیات رفت زائران اربعین پایان می‌یابد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین