کد خبر: ۲۸۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به شاخص هوای ناسالم برای همه گروه‌ها در برخی مناطق تهران و وزش باد که منجر به خیزش گرد و غبار در مناطق غربی شهر تهران شده است، گفت: در این شرایط توصیه می‌شود که گروه‌های حساس از تردد در سطح شهر پرهیز کنند.
ناطقان: دکتر عباس شاهسونی گفت: در حال حاضر در تهران حداکثر شاخص هوا مربوط به ایستگاه میدان فتح و برابر با ۳۵۴ است و در محدوده خطرناک قرار دارد.

وی افزود: شاخص کیفیت هوا در ایستگاه‌های منطقه ۲، منطقه ۱۸، منطقه ۱۹، منطقه ۲۰، منطقه ۲۱ و منطقه ۲۲ در محدوده ناسالم برای همه گروه‌ها قرار گرفته است.

شاهسونی همچنین گفت: در عین حال وزش باد از سمت غرب و جنوب غرب شهر تهران باعث خیزش گرد و غبار در مناطق غربی شهر تهران شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به این شرایط توصیه می‌شود که گروه‌های حساس شامل کودکان، سالمندان، بیماران تنفسی، بیماران قلبی و عروقی، زنان باردار و افراد چاق از تردد در سطح شهر پرهیز کنند. همچنین فعالیت‌های ورزشی در هوای آزاد هم انجام نشود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین