کد خبر: ۲۸۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
باشگاه آبی‌پوشان خوزستان، سرمربی جدید خود را معرفی کرد.
ناطقان: باشگاه آبی پوشان خوزستان پس از مذاکرات با گزینه‌های مختلفی چون جواد زرینچه، داریوش هرمزی، جواد منافی، امیرحسین میرزاییان و امید طیبی برای تصدی سرمربیگری تیم بزرگسالان این باشگاه سرانجام پس از جمع بندی‌های نهایی با عزیز فریسات، سرمربی خوزستانی فصل گذشته تیم دسته دومی فولادنوین اهواز به توافق نهایی رسید.

قرار است امروز جلسه‌ای بین مالک باشگاه آبی پوشان خوزستان و عزیز فریسات برگزار تا در این جلسه قرارداد همکاری طرفین به امضاء برسد.

عزیز فریسات از مربیان جوان و بومی استان خوزستان محسوب می‌شود که سابقه مربیگری در تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر، سرمربیگری در تیم‌های پارس جنوبی جم، شهرداری ماهشهر و فولاد نوین اهواز را در کارنامه دارد.

گفتنی است، باشگاه آبی پوشان خوزستان قرار است پس از ثبت در اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و تایید کمیسیون ماده پنج با امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی که مالک آن با رای مرجع قضایی مهدی علیزاده اعلام شده است در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شرکت کند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین