کد خبر: ۲۸۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران از ثبت آمار ۶۹ فوتی در استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
ناطقان: میزان فوتی‌ها بر اثر بیماری کرونا در تهران از ۲۷ شهریور تا ۲ مهر کاهش ۱۹ درصدی نسبت به هفته پیش از آن را نشان می‌دهد. جلسه ستاد کرونای استان تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در استانداری تهران برگزاری و آخرین اطلاعات از وضعیت کنونی استان تهران ارائه شد.

در این جلسه نادر توکلی، معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران فضای درمانی استان تهران را آرام اعلام کرد و گفت: تنها مشکل فعلی در تهران کمبود بعضی از اقلام دارویی است.

وی با اشاره به مراکز درمانی فعال در مقابله با بیماری کرونا افزود: بیمارستان ملارد نیز طبق پیش‌بینی‌ها از ماه آینده به چرخه درمانی استان اضافه خواهد شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین از ثبت آمار ۶۹ فوتی در استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

طبق آمار ارائه شده در این جلسه، بررسی میزان فوتی‌ها بر اثر بیماری کرونا در تهران از ۲۷ شهریور تا دوم مهر ماه کاهش ۱۹درصدی در این شاخص نسبت به هفته پیش از آن را نشان می‌دهد.

بررسی میزان بستری بیماران کرونایی در روز دوم مهرماه نشان می دهد این شاخص با کاهش ۳۹ درصدی نسبت به روز ۲۷ شهریور مواجه شده است.

آمار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی استان تهران نیز که در روز ۱۶ مرداد رکورد ۲۲۰۲۹ نفر را ثبت کرده بود، در روز دوم مهرماه با ۵۵درصد کاهش یه ۹۸۰۶ نفر رسیده است.

بررسی آمار تزریق واکسن در استان تهران هم نشان می‌دهد از ۲۲ شهریور تا روز سوم مهرماه در مجموع ۳.۰۸۹.۶۹۱ دُز واکسن تزریق شده است، این آمار در سطح کشور عدد ۱۴.۷۴۲.۳۶۱ را نشان می‌دهد.

آمار مجموع تزریق واکسن در استان تهران نیز به عدد ۹.۱۴۶.۱۲۴ دُز رسیده است که نشان دهنده تزریق واکسن به ۸۴درصد از جامعه هدف و ۶۴درصد از کل جمعیت استان است.

تزریق واکسن در کل کشور نیز در آستانه ۵۰ میلیون دُز قرار داد. بر اساس آمار ارائه شده ۴۹.۷۸۹.۵۰۴ دُز واکسن در سطح کشور تزریق شده است که پوشش ۸۴درصدی جمعیت هدف و ۵۹درصدی کل جمعیت کشور را نشان می‌دهد.

در استان تهران ۵۰۶ پایگاه واکسیناسیون مشغول خدمت‌رسانی به مردم است و ۲۰۶۳ گروه نیز در این مراکز مستقر هستند. ۱۹ مرکز نیز به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین