کد خبر: ۲۸۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات طرح جهش تولید مسکن گفت: زمانی که قانون ابلاغ شود زمان اجرا نیز آغاز می‌شود و این مهلت دو‌ماهه نیز از زمان ابلاغ طرح جهش تولید مسکن آغاز شده است.
ناطقان: «محمود محمودزاده» در نشست خبری با اشاره به جزئیات طرح جهش تولید مسکن گفت: در قانون جهش تولید مسکن در حوزه زمین در قانون مقرر شد تمام سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی که در مالکیت دولت است و در داخل یا حریم شهری قرار دارد در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در قانون جدید اگر ظرف مدت دو ماه زمین در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار نگیرد با درخواست وزارت مسئول، ثبت اسناد ظرف مدت یک‌ماه موظف به انتقال سند به نام وزارت راه و شهرسازی است.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه مهلت ۲ ماهه به سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی برای واگذاری زمین از چه زمانی آغاز می‌شود گفت: زمانی که قانون ابلاغ شود زمان اجرا نیز آغاز می‌شود و این مهلت دو‌ ماهه نیز از زمان ابلاغ طرح جهش تولید مسکن آغاز شده است.

محمودزاده تاکید کرد: وظایفی که طبق قانون ابلاغ می‌شود به طور جداگانه به وزرا و رؤسای دستگاه‌ها صادر می‌شود تا مصوبات و الزامات قانون عملی شود.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین