کد خبر: ۲۹۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
برنامه «دست در دست» به مناسبت میلاد نبی اکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) شنبه و یکشنبه (۱ و ۲ آبان) در ۳ قسمت مجزا با حضور مهمانان ویژه روانه آنتن خواهد شد.
ناطقان:   این برنامه که امشب (شنبه) بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد میزبان یوسف صیادی بازیگر، علی‌اکبر قلیچ خواننده و دو مهمان مرزدار و مرزنشین خواهد بود. همچنین یکشنبه ساعت ۱۳:۰۰ سپند امیرسلیمانی به همراه پیام عزیزی خواننده و دو نیکوکار در برنامه «دست در دست» حاضر شده و با سیاوش عقدایی گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) در تلویزیون

«دست در دست» یکشنبه شب حوالی ساعت ۲۳:۰۰ نیز علاوه بر میزبانی از احمد بابایی شاعر، مهمانانی که به دین اسلام مشرف شده و هنرمندانی که پیرامون حضرت محمد (ص) اثر هنری آفریده‌اند از گفتگو با یک چهره بازیگر نیز بهره خواهد برد.

این برنامه چهارمین فصل حضور خود روی آنتن را تجربه می‌کند. چینشِ مهمان در شبانگاهی «دست در دست» شامل چهره‌های فرهنگی، هنری، ورزشکاران و ... می‌شود که ارتباطی با حال خوب مخاطب داشته باشند. از سوی دیگر خیرین و نیکوکارانی که به هر شکلی در تلاشند تا به لحاظ معنوی یا مادی باری از روی دوش همنوعان خود بر دارند نیز از جمله مهمانان این برنامه هستند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰ و شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین