کد خبر: ۲۹۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای ‌پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته و هم‌اکنون (۳ آبان ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است اما جو نسبتا آرام موجب برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد می‌شود.
ناطقان: پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می‌دهد که در صبح امروز(۳ آبان ماه) در برخی مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده‌ ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و افزایش ترافیک صبحگاهی است.

 در طول روز جو نسبتاً آرام حاکم است که تا حدودی از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد، با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت امروز ( ۳ آبان ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد را به‌دنبال خواهد داشت.

با افزایش تندی باد تا صبح روز سه‌شنبه (۴ آبان ماه) انتظار می‌رود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار بگیرد. رشد ناپایداری جوی در طول روز همراه با وزش باد مؤثر سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد. به‌تدریج با کاهش تندی باد تا اواخر وقت سه‌شنبه هم‌زمان با افزایش ترافیک شامگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و درنتیجه کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۹ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۹ و کیفیت هوا در محدوده ‌قابل قبول است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین