کد خبر: ۲۹۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
«مایکل جیمز تایلر» بازیگر سریال «فرندز» درگذشت.
ناطقان: به نقل از گاردین، «جیمز مایکل تایلر» هنرپیشه آمریکایی که بیشتر برای بازی در سریال «فرندز»‌(دوستان) در نقش «گانتر» مدیر کافه‌ «سنترال پرک» شناخته می‌شود، در سن ۵۹ سالگی درگذشت.

«تایلر» در ژوئن سال ۲۰۲۱ در مصاحبه‌ای با «ان بی سی» از ابتلا به سرطان پروستات خبر داد. او نخستین بار در سال ۲۰۱۸ از ابتلا به سرطان مطلع شده بود.

با اعلام خبر درگذشت این هنرپیشه، «جنیفر انیستون» و «کورتنی کاکس»‌ که در سریال «فرندز» با «تایلر»‌ همبازی بودند به او ادای احترام کردند.

«تایلر» در ماه «می» در «فرندز : تجدید دیدار» ظاهر شد اما به دلیل مشکلات مربوط به سلامتی از طریق زوم و به طور مجازی گفت و گو کرد. در این برنامه او از دوران حضور در سریال «فرندز» به عنوان  ماندگارترین ۱۰ سال زندگی‌اش یاد کرد.

در پی اعلام خبر درگذشت «تایلر» موجی از پیام‌های ادای احترام به این هنرپیشه در فضای مجازی منتشر شد و برخی به دلیل حضور مداوم او در سریال از او به عنوان «دوست هفتم»‌ یاد کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین