کد خبر: ۲۹۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
منابع خبری چین اعلام کردند که وقوع انفجاری در آزمایشگاه دانشگاه «نانجینگ» در شرق این کشور منجر به کشته شدن ۲ تن و زخمی شدن ۹ نفر دیگر شده است.
ناطقان: شبکه تلویزیونی دولتی «سی سی تی وی» (CCTV) چین اعلام کرد که بر اثر وقوع انفجاری در آزمایشگاه دانشگاهی در شرق این کشور دست کم ۲ نفر کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

طبق اعلام این شبکه، انفجار مذکور عصر روز یکشنبه در دانشگاه هوانوردی و فضانوردی «نانجینگ» رخ داد. نانجینگ مرکزی اصلی برای سطوح آموزش عالی است که تعداد زیادی از دانشجویان خارجی را جذب می‌کند.

مقامات در حال بررسی علت انفجار در دانشکده علوم و فناوری مواد این دانشگاه هستند.

مشخصات قربانیان این حادثه هنوز اعلام نشده است. وبسایت این دانشگاه اعلام کرده است که بیش از هزار دانشجوی خارجی در دوره‌های مهندسی، بازرگانی و زبان چینی این دانشگاه شرکت کرده‌اند اما مشخص نیست که چه تعداد از آنها پس از شروع همه گیری و محدودیت‌های مرتبط با آن در این کشور باقی مانده‌اند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین