کد خبر: ۲۹۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
سایت عبری‌زبان واللا گزارش داد، فرستاده ویژه دستگاه امنیت داخلی موسوم به «شاباک» پس از "تروریستی" خواندن شش سازمان فلسطینی، به واشنگتن سفر خواهد کرد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، سایت واللا اعلام کرد، فرستاده ویژه شاباک و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی طی روزهای آتی به منظور برگزاری نشست‌هایی با مسئولان دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و کنگره ایالات متحده به واشنگتن سفر خواهد کرد.

این نشست در خصوص منابع اطلاعاتی که سازمان‌های مدنی فلسطین را به جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین مرتبط می‌کند و اسرائیل آنها را سازمان‌های "تروریستی" قلمداد کرده، برگزار می‌شود.

این سایت عبری‌زبان همچنین مدعی شد، ماموریت این فرستاده شاباک، توجیه تصمیم "تروریستی" خواندن شش سازمان فلسطینی به دولت آمریکا است و وی حامل منابع اطلاعاتی است که قاطعانه آنچه که در خصوص ارتباط این موسسات با جبهه مردمی گفته شده را اثبات می‌کند.

در همین راستا، یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد،" این منابع اطلاعاتی جای هیچ تردیدی را باقی نمی‌گذارد و به شکلی ملموس ظاهر می‌شود و وجود ارتباط مستقیم بین این نهادها و رهبران جبهه مردمی را اثبات می‌کند."

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی  روز جمعه اعلام کرد، شش نهاد فلسطینی در کرانه باختری وابسته به جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین "سازمان‌های تروریستی" هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین