کد خبر: ۲۹۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام با اولویت بندی اتمام تجهیز خط ۶ و ۷ متروی تهران خبر داد.
ناطقان: ناصر امانی در مورد وضعیت پروژه‌های عمرانی نیمه تمام پایتخت گفت: متأسفانه تعداد پروژه‌های نیمه تمام فرامنطقه‌ای و محلی در سطح شهر تهران بسیار است.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت‌ها، هرماه هزینه تمام شدن این پروژه‌ها افزایش می یابد، ادامه داد: در دوره قبل شورای شهر اعلام شد که برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است اما حالا با افزایش چند برابری قیمت ها، به نظر می رسد به اعتبار بسیار زیادی احنیاج داریم تا این پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.

امانی افزود: هنوز پروژه‌های بزرگ شهر تهران همچون تکمیل بزرگراه بروجردی، ساخت بزرگراه شهید شوشتری، تکمیل خط ۶ و ۷ مترو، تکمیل پایانه شرق و... باقی مانده است و این در حالی است که در هر منطقه نیز پروژه‌های محلی تعریف شده که برای اتمام آنها نیز نیازمند اعتبارات بیشتر هستیم.

وی با بیان اینکه باید مطالعاتی از سوی شهرداری تهران انجام شود تا مشخص شود دقیقا برای تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام به چه مقدار اعتبار نیاز داریم، اظهار کرد: با افزایش فزاینده قیمت‌ها، قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم شد؛ چرا که به عنوان مثال در منطقه هفت، یک مجموعه ورزشی با اعتبار ۵ میلیارد تومان ساخته شد اما حالا برای تجهیز همان ورزشگاه به ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و قطعا اتمام پروژه‌های تهران نیز به اعتبار زیادی احتیاج دارد.

امانی با تاکید بر اینکه با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلات مالی باید تکمیل پروژه‌ها اولویت بندی شود، ادامه داد: در حال حاضر در شورای شهر بر تکمیل خطوط ۶ و ۷ اتفاق نظر وجود دارد و در نظر داریم سال به سال تکمیل پروژه‌ها را اولویت بندی کنیم تا این پروژه‌ها در یک فضای منطقی تکمیل شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین