کد خبر: ۲۹۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
اجساد مرد ۴۰ ساله و پسر نوجوانی که در رودخانه کارون حوالی روستای کوشکک بخش مرکزی گتوند غرق شده بودند، از آب بیرون کشیده شد.
ناطقان: محسن آقایی بخشدار مرکزی شهرستان‌ گتوند در این باره گفت: مرد ۴۰ ساله و پسری حدود ۱۳ ساله عصر جمعه حین شنا در رودخانه‌کارون حوالی روستای کوشکک در بخش مرکزی شهرستان گتوند غرق شدند.

پس از اعلام این حادثه عملیات جست و جو با حضور نیروهای امدادی عملیاتی و برخی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران از جمله بخشداری مرکزی، شهرداری و آتش‌نشانی جنت مکان، آتش‌نشانی گتوند، جمعیت هلال احمر و گروه‌های مردمی آغاز شد و یک روز بعد اجساد غرق شدگان در نزدیکی محل حادثه پیدا و از آب بیرون‌ کشیده شدند.

هرساله تعداد زیادی از شهروندان گتوند در کانال‌های بزرگ آبیاری کشاورزی و رودخانه کارون در این شهرستان غرق می‌شوند، که نصب بیشتر علائم هشداردهنده و اعلام خطر غرق شدگی به مردم از سوی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ (گتوند) ضرورت دارد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کشف ، جسد ، کارون
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین