کد خبر: ۲۹۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
شاخص کل بورس در 90 دقیقه ابتدایی معاملات امروز، چهاردهم آذر، افزایش 7 هزار واحدی داشته است. همچنین در معاملات امروز قیمت سهام اغلب نمادهای پالایشی بازار رشد کرده و این گروه بزرگ سبزترین گروه‌ بازار سهام است.
ناطقان:  در 90 دقیقه ابتدایی معاملات امروز، یکشنبه چهاردهم آذر ماه، شاخص کل با رشد 7 هزار واحدی به سطح یک میلیون و 341 هزار واحد رسیده و شاخص کل هم وزن نیز با 219 واحد افزایش به سطح 363 هزار واحد رسیده است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد 68 واحدی در سطح 19 هزار و 204 واحد ایستاده است.

نقشه 01

لیدرهای بازار

نماد‌های فولاد، شبندر، وغدیر، شپنا، شستا و تاپیکو بیش‌ترین اثر را در رشد شاخص کل بورس دارند و در فرابورس نیز نمادهای غصینو، شاوان و دماوند پیشران بازار هستند.

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس شبندر صدرنشین است و بوعلی و شپنا در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز نمادهای وکبهمن، توسن و گدنا پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

در معاملات امروز قیمت سهام اغلب نمادهای پالایشی بازار رشد کرده و این گروه سبززترین گروه‌ بازار سهام است.
ارزش معاملات

ارزش معاملات بازار سهام تا این لحظه به هزار و 940 میلیارد تومان بالغ شده که هزار و 300 میلیارد تومان به بورس و 640 میلیارد تومان به فرابورس اختصاص دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین