کد خبر: ۲۹۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با "ناطقان":
باقری بنابی در پاسخ به این سوال که چقدر از نوسانات ارزی را مرتبط با تحولات وین میداند، تاکید کرد: مدیران جدید اقتصادی می گفتند ۸۰درصد اقتصاد کشور وابسته به عوامل داخلی است و سهم مناسبات خارجی را ناچیز تلقی می‌کردند و با همین نگرش امروز باید پاسخگوی عملکردشان باشند و مجلس هم طبق همان وعده‌های اقایان امروز از تیم اقتصادی دولت مطالبه دارد.
باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن انتقاد از بی ثباتی در بازار ارز گفت: بانک مرکزی باید با تدبیر و مداخله هوشمندانه افسار بازار ارز را بکشد و اجازه ندهد آرامش زندگی مردم دچار خدشه شود.


نماینده بناب: مشکلات معیشتی را به موضوع انتخابات گره نزنیم - ایرنا

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقتصاد ایران محل کارآموزی مدیران ناپخته نیست و این بی ثباتی‌ها پدر کشور را درآورده و برنامه‌ریزی تولیدکنندگان را به هم میریزد و معیشت شهروندان را دچار چالش می کند.

باقری بنابی در پاسخ به این سوال که چقدر از نوسانات ارزی را مرتبط با تحولات وین میداند، تاکید کرد: مدیران جدید اقتصادی می گفتند ۸۰درصد اقتصاد کشور وابسته به عوامل داخلی است و سهم  مناسبات خارجی را ناچیز تلقی می‌کردند و با همین نگرش امروز باید پاسخگوی عملکردشان باشند و مجلس هم طبق همان وعده‌های اقایان امروز از تیم اقتصادی دولت مطالبه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین