کد خبر: ۲۹۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
براساس دعوتنامه صادر شده برای مشتریانی که در طرح‌های فروش خودرو تارا اتوماتیک با موعد تحویل آبان ماه ۱۴۰۰ شرکت کرده بودند، قیمت این خودرو مشخص شده است.
ناطقان:  گروه صنعتی ایران‌خودرو اولین ثبت‌نام برای پیش‌فروش محصول ایرانی و جدید خود (تارا) در دو مدل اتوماتیک و دستی آن برای تحویل از تیر تا دی ماه سال ۱۴۰۰ را دی ماه سال گذشته برگزار کرد که براساس آن مبلغ علی‌الحساب ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده بود.

قیمت تارا اتوماتیک مشخص شد


طبق تعهد ایران‌خودرو به مشتریان برای آغاز تحویل، پس از تعیین قیمت رسمی این محصول معادل ۴۱۵ میلیون تومان، دعوتنامه برای مشتریان تارای اتوماتیک ارسال و امکان تکمیل وجه برای مشتریان این خودرو که موعد تحویل آن‌ها آبان ماه  ۱۴۰۰ بوده است، تا ۲۸ ماه جاری (۱۴۰۰/۰۹/۲۸) فراهم شده است.  

بر این اساس با پرداخت الباقی مبلغ خودرو ( ۲۲۲ میلیون و ۵۰۰هزار تومان) از سوی مشتری، فرآیند تحویل آغاز و خودروها به مالکان تحویل خواهد شد.

تیرماه امسال قیمت رسمی خودرو تارا دنده‌ای نیز معادل ۲۹۰ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۹۰۰ اعلام و دعوتنامه مشتریانی که پیش‌تر اقدام به ثبت‌نام این خودرو کرده بودند، صادر شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین