کد خبر: ۲۹۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر به اعتراض استقلال در مورد بازیکن گابنی واکنش نشان داد.
ناطقان: حیدر افسری در مورد حرف و حدیث‌هایی که اخیرا پیرامون تیم فوتبال گل گهر سیرجان مطرح شده، اظهار داشت: قصد داشتیم با احترام و در کمال آرامش به کار خودمان ادامه دهیم و در مورد دیگر تیم‌ها صحبتی نکنیم اما متاسفانه حرفهایی مطرح می‌شود که خلاف اخلاق حرفه‌ای و حتی عمومی است.

سرپرست گل گهر تصریح کرد: در ماجرای انتقال بایناما همه مراحل قانونی را طی کردیم و پس از مکاتبه مستقیم فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون گابن مجوز بازی او صادر شد. نص صریح قانون در هیچ حالتی او را بازیکن غیرقانونی نمی‌داند. اگر وکلای باشگاه‌تان حرف دیگری به شما زده اند فریب‌تان داده‌اند. جای فرافکنی، انتقال استرس و فشار بابت هزینه‌های فراوان و نتیجه‌گیری ضعیف در زمین فوتبال تلاش کنید و به موفقیت برسید. دنبال گدایی امتیاز و آویزان شدن به دیگر باشگاه‌های محترم نباشید.

وی افزود: بهتر است در مورد حضور پاتوسی و بازی او برای استقلال صحبت کنید که هیچکدام از تشریفات قانونی را طی نکرد با دستنویس مربی وقت آفریقای جنوبی و داستان‌های عجیب در استقلال بازی کرد. اگر قرار به تغییر نتایج بود الان در دسته اول بازی می‌کردید. در همین فصل بازبکنان خارجی شما بدون ضمانتنامه بانکی ثبت قرارداد کردند و با توسل به مراجع فراقانونی توانستید مجوز بازی آنها را بگیرید. راستی با ۴٠٠ میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه ای گرفتید و یا نحوه گرفتن مجوز پزشکی مهاجم چهارصد هزاردلاری که خریدید چگونه طی شد؟

افسری در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه گل‌گهر عنوان کرد: فقط می‌توانم بگویم آقایان حداقل به علم ریاضیات احترام بگذارند و شمارش را یاد بگیرند. چون ما از 3 بازی هفت امتیاز گرفتیم و خوب نیست در عصر اینترنت ریاضیات ضعیفی داشته باشیم. آنهایی که این حرفها را به شما دیکته می‌کنند بهتر است به ریاضی ساده هم اهمیت بدهند و فرار رو به جلو را کنار بگذارند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین