کد خبر: ۲۹۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
نهاد رسانه‌ای ریاست جمهوری ترکیه عصر امروز در بیانیه ای اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور به منظور شرکت در هفتمین نشست کمیته عالی راهبردی میان ترکیه و قطر فردا به دوحه سفر می‌کند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری آناتولی، نهاد رسانه‌ای ریاست جمهوری ترکیه عصر امروز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به دعوت شیخ تمیم بن حمد آل‌ثانی، امیر قطر و به منظور شرکت در هفتمین نشست کمیته عالی راهبردی میان دو کشور در ۶ تا ۷ دسامبر به دوحه سفر می‌کند.

بر اساس اعلام نهاد رسانه‌ای ریاست جمهوری ترکیه، نشست کمیته عالی راهبردی به ریاست اردوغان و آل‌ثانی و حضور وزرای مربوطه در شهر دوحه برگزار خواهد شد.

در این نشست تمامی ابعاد روابط دوجانبه و گسترش آن، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و رایزنی قرار خواهد گرفت.

با توجه به روند نشست، امضای تفاهم‌ نامه‌ های مختلف در راستای گسترش و تعمیق روابط دوجانبه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
منبع: مهر
برچسب ها: اردوغان ، قطر ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین