کد خبر: ۲۹۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
قسمت دوم «جوکر»، در روز اول با بیش از ۱۸ میلیون دقیقه تماشا باز هم رکورد زد.
ناطقان: قسمت دوم مسابقه «جوکر» توانست در ۱۶ ساعت نخست، برای بار دوم رکورد تماشای یک مجموعه را در روز اول انتشار با ۱۸ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۴۹۱ دقیقه تماشا به نام خود ثبت کند.

در فصل نخست این مسابقه، امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، هومن حاجی‌عبداللهی، بیژن بنفشه‌خواه، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه حضور دارند.

«جوکر» کاری از احسان علیخانی و گروهش در استودیو «قرن جدید»، با اجرای سیامک انصاری‌ است که به صورت اختصاصی برای فیلیمو تولید شده است.

علیخانی سابقه ساخت و اجرای برنامه‌‎های موفقی همچون «ماه عسل»، «عصر جدید» و ویژه برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های مختلف تلویزیونی را در کارنامه دارد.

رئالیتی‌شوی «جوکر» را احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی کارگردانی می‌کنند و تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری هستند.

رئالیتی‌شوی «جوکر» شنبه‌ها ساعت ۸ صبح به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین