کد خبر: ۳۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
«خسرو خرچنگ» و «منصور» دو شرور سابقه‌دار منطقه نارمک در پاتک پلیس پایتخت به مخفیگاهشان دستگیر و روانه کلانتری شدند.
ناطقان:سرهنگ علی احمد نادری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی میزان در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی تماس های مکرر شهروندان و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اینکه متهم سابقه دار به نام  «خسرو.م» معروف به «خسرو خرچنگ» اقدام به ایجاد پاتوق سارقین و معتادین در محل و استعمال مواد افیونی و انجام سرقت های شبانه در آدرس خیابان مدنی نموده، اکیپی از ماموران تخصصی کلانتری 127 نارمک در محل حاضر شدند.
خرچنگ نارمک پشت میله های زندان افتاد/ پایان شرارت با شمشیر و ساطور




سرکلانتری چهارم پلیس پایتخت ادامه داد:با حضور ماموران و قبل از فرار متهمین از پاتوق، دو نفر به هویت‌های منصور 36  ساله و «خسرو خرچنگ» 31 ساله را دستگیر شدند.

وی افزود:از متهمین تعداد 5 قبضه شمشیر، قمه  و ساطور، یک دستگاه تبلت مسروقه، یک عدد جک خودرو سنگین، تعداد 5 دستگاه تلفن همراه، سه عدد پایپ و یک بسته هروئین به وزن چهل سانتی گرم کشف گردید.

سرهنگ نادری اظهار داشت: منصور (متهم ردیف اول) دارای سوابق متعدد شرارت، سرقت و حمل سلاح می باشد و خسرو خرچنگ نیز از سارقین به نام و سابقه‌دار منطقه است که هر دو جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به دادسرای ناحیه 4 رسالت ارسال شد.
منبع:خبرگزاری میزان


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین