کد خبر: ۳۰۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مرد رمالی که با ترفند پیشگویی حوادث آینده و جلوگیری از وقوع آن‌ها 4 شهروند را فریب داده و بالغ بر 6 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس،  محمد حسن اسماعیلی، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه شخصی با استفاده از تصاویر خصوصی وی قصد اخاذی از او را دارد، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکی مشخص شد وی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با مرد رمالی آشنا شده که ادعا می‌کرد که می‌تواند حوادث آینده را پیشگویی کرده و از وقوع آن‌ها جلوگیری کند.

اسماعیلی با بیان اینکه در ادامه شاکی با مرد رمال تماس می‌گیرد و او علاوه بر اخذ مبالغ کلان با ترفندهای خاص تصاویر خصوصی او را دریافت می‌کند، گفت: بعد از مدتی نه تنها پیشگویی‌های این فرد شیاد در خصوص مسائل کار و زندگی شاکی درست از آب در نمی‌آید، بلکه به او پیشنهاد بی شرمانه کرده و وقتی با او مخالفت او مواجه می‌شود، شاکی را تهدید کرده که اقدام به انتشار تصاویر خصوصیش خواهد کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: مأموران در حال بررسی این پرونده بودند که با شکایت ۳ خانم دیگر مواجه شدند که از سوی این فرد شیاد اغفال شده بودند.

وی با بیان اینکه فرد رمال از ۴ زن شاکی بالغ بر ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، بیان کرد: متهم با ترفندهای گوناگون زنان متمول را فریب داده و به بهانه پیشگویی حوادث آینده و جلوگیری از وقوع آنان ضمن اخذ وجوه کلان به طعمه‌های خود پیشنهاد طلاق و ازدواج با خود را می‌داد.

اسماعیلی افزود: پس از شناسایی هویت اصلی متهم مأموران طی هماهنگی با مقام قضایی متهم را در منزلش دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کسانی از سوی این شخص مورد سوءاستفاده و کلاهبرداری قرار گرفتند، می‌توانند برای تنظیم شکایت به پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان به تبلیغات رمالی و فالگیری در شبکه‌های اجتماعی که در آن افراد ادعا می‌کنند قادر به حل مشکلات، بخت گشایی، پیشگویی حوادث آینده هستند، اعتماد نکرده و بی جهت سرمایه‌های خود را در جیب این گونه افراد شیاد نریزند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین