کد خبر: ۳۰۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تنها بازیکنی بود که امروز در محل تمرین حاضر نشد.
ناطقان:  بازیکنان تیم پرسپولیس امروز طبق برنامه در محل تمرین حاضر شدند اما آنها همان طور که پیش بینی شده بود حاضر به برگزاری تمرین نشدند.

 سید جلال به سیم آخر زد


درحالی که اعضای کادرفنی همگی در ورزشگاه حاضر شده بودند و حتی بازیکنان هم برای تمرین آماده بودند و حتی برخی از آنها تنیس فوتبال هم انجام دادند اما به یکباره نظرشان عوض شدند و به یحیی گل محمدی اعلام کردند به دلیل اینکه باشگاه زیر وعده اش زده و پولی تا امروز به آنها نداده حاضر نیستند تمرین کنند.

نکته قابل تامل اینجاست که از بین بازیکنانی که باید امروز در تمرین حاضر می شدند تنها سید جلال حسینی کاپیتان سرخپوشان در تمرین حاضر نشد و گفته می شود حتی تماس او با برخی بازیکنان باعث شد تا بقیه هم تصمیم بگیرند امروز تمرین کنند.

سید جلال حسینی پیش از این هم نسبت به شرایط باشگاه در میکسدزون ورزشگاه آزادی گلایه کرده بود.

باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل جاری فقط ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و در این مدت هیچ پاداشی هم به تیم تعلق نگرفته است.

با توجه به بدقولی های جعفر سمیعی و مجید صدری دو مدیرعامل و سرپرست پیشین باشگاه بازیکنان دیگر نسبت به وعده های رضا درویش مدیرعامل فعلی اعتمادی ندارند.

مدیرعامل پرسپولیس به اعضای تیم اعلام کرده پیگیر پرداخت شدن مطالبات است اما اینکه این پول چه زمانی مهیا شود هنوز مشخص نیست و در باشگاه پرسپولیس هم کسی پاسخگوی شرح این شرایط نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین