کد خبر: ۳۰۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی گفت: پوشش بیمه‌ای در سطح کشور به بیش از ۷۰ درصد رسیده است.
ناطقان: میرهاشم موسوی ظهر امروز (۶ بهمن‌ماه) در آیین افتتاح خط تولید ایربگ در کارخانه نخ‌تایر زنجان، اظهار کرد: در رابطه با دستاوردهای کلان که باید به مردم گزارش شود، فعالیت‌های زیادی انجام شده که باید به آن توجه کرد. یکی از نمونه‌های این فعالیت‌ها تولید ایربگ در داخل کشور با دانش بومی است.

وی با اشاره به حوزه ماموریت تامین‌اجتماعی، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کل سطح پوشش بیمه‌ای از جمعیت ۳۳ میلیون نفری، ۲۰ درصد بود. امروز خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، پوشش بیمه‌ای در سطح کشور به بیش از ۷۰ درصد رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه باید به سمت بیمه همگانی حرکت کنیم، تصریح کرد: ۵۳ درصد از پوشش بیمه در سطح کشور توسط تامین‌اجتماعی محقق شده است. قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۹۰ هزار نفر مستمری‌بگیر داشتیم که امروز با رشد ۴۰ برابری به مرز ۴ میلیون نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه خدمات درمانی ۱۷ حوزه بیمارستانی داشتیم، ادامه داد: امروز شاهد ۷۸ بیمارستان و بیش از ۳۷۰ کلینیک و درمانگاه هستیم که به بیش از ۵۰ درصد جامعه، خدمات درمانی ارائه می‌دهند و این در حالی است که وزارت بهداشت، متولی درمان در کشور است.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی با بیان اینکه امسال ۳۰۰۰ میلیارد تومان بخشودگی به خاطر بیماری کرونا ثبت شد، گفت: باید به دستاوردهای خود افتخار کنیم و با هم‌افزایی، مسیر را ادامه دهیم.

وی با اشاره به افتتاح اولین خط تولید پارچه کیسه هوای کشور در زنجان، ابراز کرد: این پروژه علاوه بر اینکه اقتصادی است، از اموال و دارایی بازنشستگان نیز حفاظت کرده و توانسته است توسعه و ارزش‌افزوده نیز به ارمغان بیاورد.

موسوی با اشاره به بخش سرمایه‌گذاری شستا، افزود: در شستا زمینه‌های مختلف توسعه به‌ویژه در استان‌هایی که ظرفیت آن فراهم است، ایجاد شده و ۱۰ برابر سرمایه‌گذاری ۴۲۰ هزار میلیارد تومان برای افق چهار ساله در نظر گرفته شده و ظرفیت‌های مختلفی برای تامین منابع مالی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی خاطرنشان کرد: هر ظرفیتی که در رشته‌های تخصصی شستا در استان‌ها باشد، مشکلی برای ایجاد و توسعه توسط شستا وجود ندارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین