کد خبر: ۳۰۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
رئیس پلیس پایتخت، تمهیدات پلیس برای بازی فوتبال ایران-عراق را اعلام کرد.
ناطقان: سردار حسین رحیمی با اشاره به تمهیدات پلیس پایتخت برای بازی ایران-عراق گفت: همان طور که میدانید این بازی فردا ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس اعلام مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا و همین طور شورای تأمین استان قرار است ۱۰ هزار تماشاگر برای مشاهده این بازی به ورزشگاه آزادی بروند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: یگان امداد، یگان ویژه، پلیس راهور و پلیس پیشگیری پایتخت برای فردا در آماده باش کامل هستند و مشکلی برای حفظ نظم و امنیت بازی نداریم.

سردار رحیمی بیان کرد: امنیت داخل ورزشگاه با یگان ویژه و امنیت بیرون با یگان امداد است، البته پلیس راهور هم تمهیداتی برای وضعیت ترافیکی خیابان‌های اطراف ورزشگاه را دارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر اعلام شود که بازی بدون حضور تماشاگر برگزار شود پلیس باز برنامه‌ای ویژه برای حفظ نظم و امنیت ورزشگاه آزادی دارد یا خیر، گفت: بله اگر تدبیر بر این اساس شود که فردا تماشاگران به ورزشگاه آزادی نیایند باز پلیس برای حفظ نظم و امنیت بازی هم در ورزشگاه و هم در خیابان‌های اطراف حضور دارد.

رئیس پلیس پایتخت در پایان گفت: تا به اکنون مورد خاصی که بخواهد امنیت ورزشگاه و بازی را برهم بزند گزارش نشده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین