کد خبر: ۳۰۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از برگزاری جلسه رئیس جمهور با نمایندگان استان‌های خوزستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری در روز پنجشبه خبر داد.
ناطقان: محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از برگزاری جلسه آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با نمایندگان استان های خوزستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری در روز پنجشبه خبر داد.

وی گفت: قبل از این جلسه نیز رییس‌جمهور جلساتی را با نمایندگان سایر استان ها داشته که با برگزاری این جلسه رئیس جمهور با ۲۰۳ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار و جلساتی داشته‌اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسات این است که نمایندگان مجلس نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درباره موضوعات ملی و حوزه انتخابیه بی واسطه تقدیم رئیس جمهور کنند.

حسینی با بیان اینکه این جلسه هفتمین جلسه رئیس جمهور با نمایندگان مجلس است، بیان داشت: یکی از نکات جالب این جلسات این است که استانداران استان هایی که نمایندگانشان در این جلسات شرکت می‌کنند حضور دارند که این نشست ها در جهت تعامل هرچه بیشتر بین دولت و مجلس است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: در این دولت تعامل بسیار گسترده‌ای با نمایندگان مجلس وجود دارد و علاوه بر رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور هم جلساتی را با کمیسیون های تخصصی مجلس دارند و همچنین جلساتی را با نمایندگان هر استان که مقصد بعدی سفر رئیس‌جمهور است برگزار می‌کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین