کد خبر: ۳۰۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای عراق احترام زیادی قائلم؛ آنها تیم جوانی دارند و بازی‌هایشان در جام عرب کاپ را دیدم. با این حال ما توانایی شکست عراق را داریم.
ناطقان: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی برابر عراق اظهار داشت: شرایط مسلما ایده‌آل نیست. مهدی طارمی هنوز به جمع ما اضافه نشده است. برای عراق احترام زیادی قائلم. آنها تیم جوانی دارند و بازی‌هایشان در جام عرب کاپ را دیدم. با این حال ما توانایی شکست عراق را داریم.


وی گفت: مشکلات زیادی با کرونا داشتیم. بازی پراهمیتی داریم چرا که می‌تواند صعود ما را مسجل کند. بازی سختی مقابل تیم جوان عراق داریم. چهار بازیکن ما کرونایی شدند و وضعیت ایده‌آل نیست. با همه این اوصاف همه آماده هستند و تیم خوبی داریم. اگر با تمام وجود به زمین برویم می‌توانیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره تغییرات ترکیب تیم خاطرنشان کرد: ما به بازی فردا فکر می‌کنیم. دغدغه ما دیدار با عراق است. بعد از این بازی درباره دیدار با امارات صحبت می‌کنیم.

وی درباره استفاده از مهدی طارمی و محمدحسین کنعانی‌زادگان خاطرنشان کرد: اصول اخلاقی برای خودم و تیمم مهم است. اگر یک چیز برایم اولویت داشته باشد مسائل اخلاقی است. ما باید مراقب باشیم چون نماینده یک کشور هستیم. شاید رفتار دور از شانی صورت گرفته باشد اما مدرک موثقی به دست ما نرسیده و این موضوع در کمیته اخلاق در حال پیگیری است. من نمی‌خواهم کسی را با اینستاگرام قضاوت کنم اما اخلاقیات برای من مهم است. این وظیفه ما است که دیگر چنین ماجرایی تکرار نشود.

اسکوچیچ درباره منفی شدن تست حاج‌صفی و سردار آزمون و مخالفت باشگاه زنیت با حضور سردار گفت: در مورد باشگاه زنیت باید بگویم که این باشگاه نمی‌تواند چنین کاری انجام بدهد. درباره حضور بازیکنانی که تست‌شان منفی شده باید به قوانین ای. اف. سی مراجعه کنیم. این بازیکنان را در مقابل عراق به همراه نداریم.
 
وی درباره شناختش از سرمربی عراق که سابقه حضور در فوتبال کرواسی را دارد به خبرنگار ایرنا گفت: هر مربی با خودش چیزهای جدیدی را آورده است. زمانی که برای دینامو بازی می‌کرد من برای ریه‌کا بازی می‌کردم و سابقه رویارویی با او را دارم. می‌دانیم که چه چیزی را از بازی فردا می‌خواهیم.  

اسکوچیچ درباره تغییرات در ترکیب گفت: در مورد تغییر فکر نمی‌کنم اتفاق غیر منتظره‌ای رخ بدهد. یک شب تا بازی باقیمانده است و برای من شب طولانی‌ای خواهد بود. درباره جانشینان بازیکنانی که نیستند بازیکنی مثل سردار یا نوراللهی سخت جانشین برایشان پیدا می‌شود. با این وجود بازیکنانی که در زمین خواهند بود به اندازه کافی کیفیت خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی درباره غیبت طارمی و نقش فدراسیون اذعان داشت: فدراسیون هر کاری که نیاز بود را انجام داد و تلاش کرد تا مشکل طارمی حل شود. این وظیفه فدراسیون بود و تلاش کافی هم انجام شد. طارمی مهره کلیدی است. درباره پیش‌بینی آب و هوا هم من علمی در این باره ندارم و برای این به اینجا نیامده‌ام.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین