کد خبر: ۳۰۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
الیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ روز چهارشنبه تایید کرد که نیکلاس سوله، مدافع میانی آلمان پس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد، در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.
ناطقان: به نقل از بیلد، الیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ روز چهارشنبه تایید کرد که نیکلاس سوله، مدافع میانی آلمان پس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد، در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

کان در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما به او پیشنهاد دادیم که او به ما گفت که قبول نکرده است و می‌خواهد در پایان فصل باشگاه را ترک کند.

این بازیکن ۲۶ ساله با قراردادی آزاد بایرن را ترک خواهد کرد و ظاهراً به چلسی، نیوکاسل و بارسلونا لینک شده است.

پس از انتقال داوید آلابا به رئال مادرید و انتقال ژروم بواتنگ به لیون، سوله سومین مدافعی خواهد بود که در ۱۲ ماه گذشته بایرن را ترک می کند.

کان در مورد اینکه آیا بایرن مدافع جدیدی را به جای او جذب خواهد کرد گفت: ما گزینه های زیادی در مورد دفاع مرکزی داریم. با این حال، گزارش شده است که روسای ارشد باشگاه در ماه دسامبر با ایجنت مدافع چلسی آندریاس کریستنسن ملاقات کردند.

سوله از زمانی که بایرن در سال ۲۰۱۷ او را با ۲۰ میلیون یورو (۲۲.۵ میلیون دلار) از هوفنهایم به خدمت گرفت، ۱۵۸ بازی برای این تیم انجام داده است. او قرار است در جام جهانی قطر که از نوامبر آغاز می شود، بازیکن کلیدی آلمان باشد.

او بخشی از تیمی بود که در فصل ۲۰۱۹/۲۰ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، اما شش ماه اول آن فصل را پس از پارگی رباط صلیبی زانو از دست داد.

روز چهارشنبه، کان همچنین از تصمیم بایرن برای اجازه دادن به ۱۰۰۰۰ هوادار برای تماشای بازیهای این تیم استقبال کرد. این بدان معناست که بایرن دوباره می تواند از جمعیت کمی برای بازی های خانگی در مونیخ استقبال کند.

کان افزود: این اولین قدم بسیار خوشحال کننده در مسیر درست و یک سیگنال مهم در این زمان بود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: جدایی ، سوله ، بایرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین