کد خبر: ۳۰۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
نرخ دلار امروز (چهارشنبه، ششم بهمن‌ماه) در صرافی‌های بانکی با ۳۷ تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.
ناطقان: قیمت فروش یورو در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه امروز با کاهش ۲۴۰ تومانی قیمت نسبت به روز گذشته برابر با ۲۸ هزار و ۵۶۲ تومان بود.  

قیمت خرید هر دلار امروز ۲۴ هزار و ۹۴۹ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۲۷۸ هزار تومان اعلام شد.

علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۵ هزار و ۱۳۳ تومان و نرخ فروش آن ۲۵ هزار و ۳۶۲ تومان بود.

این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۸ هزار و ۳۶۴ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۸ هزار و ۶۲۱ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۸۳۷ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۴ هزار و ۶۶۷ تومان معامله شد.

قیمت دلار از خردادماه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و پس از آن در محدوده قیمت ۲۶ تا ۲۷ هزار تومان نوسان داشت. نرخ دلار از اواخر آذرماه و به‌طور مشخص از ۲۴ آذرماه در کانال ۲۷ هزار تومان ثابت مانده بود و از یک هفته گذشته پس از ۶ ماه دلار وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و با ادامه کاهش قیمت‌ها از ۲۷ دی‌ماه پس از چند ماه دوباره به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین