کد خبر: ۳۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون برجام به تریبونی برای مخالفان توافق هسته ای تبدیل شده،گفت: از شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست می کنم 23 تیرماه، روز توافق هسته ای را به عنوان روز مذاکره و دیپلماسی در تقویم ملی کشور ثبت کند.
ناطقان:  به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد باقری بناب در نشست علنی امروز (یکشنبه 29 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت:‌ ابتدا به مسئولان کشور در امور حج تذکر می دهم که با توجه به مفقود شدن یکی از زائران خانه خدا که اهل شهرستان بناب بود سریع تر رسیدگی های لازم را در این زمینه انجام دهند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان امور حج کشور باید فیلم های حادثه مکه مکرمه را بدون سانسور از مقامات سعودی تحویل بگیرند تا وضعیت افراد حادثه دیده همه کشورها مشخص شود.

باقری بناب در خصوص مسائل کمیسیون ویژه برجام در مجلس شورای اسلامی گفت: به کمیسیون برجام و همچنین دولت تذکر می دهم که مشکلات کشور با رد و تصویب برجام، حل شدنی نیست بلکه باید با اصلاح ساختارهای اقتصادی و سیاسی مشکلات کشور را حل کرد.

وی ادامه داد:‌ باید توجه کرد که کمیسیون برجام به تریبونی برای مخالفان توافق هسته ای تبدیل شده و نتایج کار کمیسیون برجام به چند موضوع منتهی شده است.

باقری بناب در خصوص نتایج کار کمیسیون برجام مجلس گفت: از نتایج کار کمیسیون برجام دو قطبی شدن کمیسیون برجام و جامعه بوده، که بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع هسته ای است و نتیجه دیگر ناامید شدن مردم از حل مشکلات اقتصادی است، همچنین تحقیر و تضعیف مجلس که عملا مردم را مقابل مجلس قرار داده از دیگر نتایج کار کمیسیون برجام است.

وی در این رابطه ادامه داد: انتشار اخبار دروغ و کذب در سطح ملی از رسانه ملی یکی دیگر از نتایج کار کمیسیون برجام بوده است.

باقری بناب افزود:‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست می کنم که 23 تیرماه،‌ که روز توافق هسته ای است را به عنوان روز مذاکره و دیپلماسی در تقویم کشور ثبت کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: احداث کمربندی شرقی در شهرستان بناب و همچنین تکمیل ورزشگاه و میدان معلم از مطالبات مردم حوزه انتخابیه ام بوده که از وزارت راه و شهرسازی درخواست می کنم رسیدگی های لازم را انجام دهد، همچنین باید احداث فازهای 3 و 4 نیروگاه بناب که مطالعات آن انجام شده و بخش خصوصی نیز آماده سرمایه گذاری در این پروژه است نیز در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین