کد خبر: ۳۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نوشت: شرکت پژو با ایران‌ خودرو قرار‌داد 10 ساله داشت که به امضای روسای جمهور دو کشور رسیده بود با این حال آنها قبل از 10 سال رها کردن و رفتند.
ناطقان: به نقل از رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نوشت: شرکت پژو با ایران‌ خودرو قرار‌داد 10 ساله داشت که به امضای روسای جمهور دو کشور رسیده بود با این حال آنها قبل از 10 سال رها کردن و رفتند.

رضا رحمانی در مراسم افتتاح مرکز فروش و خدمات پس از فروش سیبا موتور اظهار کرد: شرکت پژو باید بداند که کارشان نامناسب بوده است که البته حضوری نیز این موضوع را به مدیران این شرکت گفته‌اند.

وی با بیان این‌که اجازه می‌دهیم پژو با ایران مذاکره کند، اما این به معنی فراموش کردن گذشته نیست، خاطر نشان کرد: این شرکت در آن دوره اینگونه رفتار کرد در حالی که 32 درصد سود پژو از ایران بود.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: البته در دوره جدید از حضور آنها استقبال می‌کنیم، اما چند شرط دارد که یکی از آنها عمق ساخت داخل حداقل 50 درصدی قطعات در ابتدای تولید خودروها است.

رحمانی گفت: همچنین شرکت‌های خارجی باید خودروهای روز دنیا و نه خودروهای از رده خارج را در ایران تولید کنند.

وی افزود: از 37 تولید‌کننده و وارد‌کننده خودرو در کشور فقط سه شرکت در حوزه خدمات پس از فروش در رتبه یک قرار دارند، بنابراین در این حوزه باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: زمانی دوره تولید بود و تولید‌کنندگان هرچه تولید می‌کردند می‌فروختند اما هم‌اکنون آن دوره گذشته و دوره برندینگ و تولید محصولات با قیمت و کیفیت مناسب است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین