کد خبر: ۳۱۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
دادستان تهران:
علی صالحی با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر کمک به دولت و نظارت بر تنظیم بازار، بیان کرد: با محتکران و گرانفروشان و برهم زنندگان امنیت غذایی مردم به شدت برخورد می‌کنیم و در این راستا با کسی تعارف نداریم همکارانم به صورت مستمر از واحدهای صنفی، انبارها، بازار و محل‎‌‍‌هایی که بنا به اعلام ضابطان در آن احتکار رخ داده؛ بازدید و بر اوضاع نظارت دارند.
ناطقان: علی صالحی دادستان تهران با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر کمک به دولت و نظارت بر تنظیم بازار، بیان کرد: در کلیه نواحی دادسرای تهران، گشت‌های میدانی نظارت بر بازار با حضور معاونان دادستان و کمک سایر دستگاه‌ها راه اندازی شده است.

وی افزود: همکارانم به صورت مستمر از واحدهای صنفی، انبارها، بازار و محل‎‌‍‌هایی که بنا به اعلام ضابطان در آن احتکار رخ داده؛ بازدید و بر اوضاع نظارت دارند.

دادستان تهران تصریح کرد: با افرادی که به هر نحو قصد دارند بازار را مختل کنند و با گرانی و احتکار، امنیت غذایی مردم را به مخاطره بیندازند به شدت برخورد می‌کنیم و در این راستا با کسی تعارف نداریم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین