کد خبر: ۳۱۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیری خبر داد که با چاقو مالباخته را زخمی کرده بود.
ناطقان: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیری خبر داد که در مواجهه با مقاومت و فرار شاکی با چاقو بازوی او را زخمی می کند.

 سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: شب گذشته واحد گشت کلانتری 173 امین آباد در حال گشت زنی در شهرک توحید فیروز آباد یکی از اتباع کشور همسایه را با حال پریشان و بازوی جراحت دیده مشاهده کرده که در بررسی مشخص شد دقایقی قبل یک جوان با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری از او را داشته که وقتی با مقاومت وی و فرارش روبرو می شود، بازوی او را با چاقو مجروح می کند.

وی با اشاره به اینکه مشخصات متهم از طریق شاکی اخذ و بلافاصله طرح مهار در محدوده به اجرا درآمد تصریح کرد: کمتر از 10 دقیقه سوژه موردنظر توسط واحد گشت کلانتری امین آباد مشاهده و در حالی که با مشاهده ماموران قصد فرار داشت طی یک عملیات ضربتی دستگیر و سلاح سردی که شاکی را با آن تهدید و زخمی کرده بود نیز از وی کشف و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه شاکی به دلیل جراحت شدید با اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت: در تحقیقات انجام شده متهم سابقه دار به بزه ارتکابی اعتراف کرد که پس از اخذ شکایت شاکی پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین