کد خبر: ۳۱۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
مراسم بدرقه پیکر سردار شهید حسین صیاد خدایی از پاسداران نیروی قدس سپاه با حضور گسترده و آحاد مختلف مردم آغاز شد.
ناطقان: مراسم بدرقه پیکر سردار شهید حسین صیاد خدایی که در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران،هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت با حضور آحاد مختلف مردم، خانواده شهدا و مسئولین کشوری و لشکری همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شد.

تشییع کنندگان  با در دست داشتن بیرق‌های منقش به «یا ابا عبدالله (ع)»، «یا عباس (ع)»، «یا مهدی (عج)» و تصاویری از شهید صیاد خدایی با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل خشم خود را از عاملان این جنایت ابراز کردند.

شامگاه گذشته (دوشنبه۲ خرداد) هم مراسم وداع با پیکر شهید حسن صیاد خدایی در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد. سرهنگ شهید «حسن صیاد خدایی» متولد سال ۱۳۵۱ و اهل میانه استان آذربایجان شرقی است. او سال ۱۳۶۶ به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در نیروی قدس سپاه مشغول به کار شد. وی از مدافعان حرم و از پاسداران نیروی قدس سپاه از همرزمان شهید «حمیدرضا بیضایی» بود.

ضاربین با شلیک پنج گلوله وی را در مقابل منزل خود به شهادت رسانده و متواری شدند. وی در حالی ترور شد که داخل ماشین پراید سفید خود مقابل منزل قرار داشت و در حال ورود به ساختمان بود. همسرش نخستین کسی بود که با پیکر غرق به خون شهید رو به رو شد. از وی دو فرزند دختر و پسر یکی هفت و دیگری ۱۴ ساله به یادگار مانده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین