کد خبر: ۳۱۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
رئیس سازمان امور دانشجویان درباره مسمومیت غذایی دانشجویان 2 دانشگاه توضیح داد.
ناطقان: هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان در حاشیه نشست خبری نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان در جمع خبرنگاران در توضیح علت مسمومیت غذایی خوابگاه دانشجویی که در دو روز اخیر در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه امام صادق(ع) رخ داده گفت: اورژانس علت این مسأله را بیماری گوارشی اعلام کرده است؛ اما امروز هم این اتفاق در خوابگاه دانشگاه امام صادق(ع) رخ داده و به همین دلیل نشست بررسی این موضوع را تشکیل می‌دهیم.
 

وی در پاسخ به اینکه ایا مواد غذایی علت مسمومیت دانشجویان بوده گفت: هنوز این موضوع مشخص نشده مواد غذایی نیز به طور متمرکز در دانشگاه ها توزیع نمی شود و هر دانشگاه متولی تامین غذای دانشجویی خود است.
 
داداش پور خاطر نشان کرد: فقط در دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه هایی که واحدهای دانشگاهی دارند غذاها را به طور متمرکز توزیع می کنند که البته بیشتر این دانشگاه ها مواد اولیه غذایی به واحدها ارسال می کنند.
 
وی در مورد دستور رسیدگی و درمان این دانشجویان گفت: روز گذشته پس از مسمومیت دانشجویان دانشگاه رئیس دانشگاه فرهنگیان شخصا حضور پیدا کرد و دو بیمارستان در درمان این دانشجویان فعال بودند امروز نیز سه بیمارستان دانشجویان امام صادق را پذیرش کردند که بلافاصله به درمان آنها رسیدگی شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین